FANDOM

Gif krainagrzybów.tv

Małgosia z Grzybowych Melodii

Dadad

Teufel (niem. diabeł)

Maggie kiss

Małgosia całuje Agatkę i zapewnia ją, że "i tak ją kocha"

Małgosia​ (czasem Gosia) - to bohaterka Poradnika Uśmiechu. Wystąpiła również w Grzybowych Melodiach. Prawdopodobnie przyjaciółka Agatki.

OpisEdit

Małgosia to wiewiórka. Jest ruda, ma szerokie usta, wąsy i jedną brew. Na jej szyi uwidoczniona jest grdyka, według niektórych będąca w rzeczywistości Jabłkiem Adama. W Poradniku zazwyczaj pokazywane jest jej popiersie, zaś w Grzybowych Melodiach wykorzystana została jej sylwetka z wyraźnie zaznaczonymi rękami.

Alter-ego TeufelEdit

Niewiele wiemy na temat Teufela, poza tym, że imię to w języku niemieckim oznacza diabła. Wiadomo, że firma sprzedająca koszulki nazywa sie Teufland, więc jest to nawiązanie do Teufela. Alter-ego Małgosi nie pojawia się zbyt często, więc brakuje nam informacji. Teufel jest czarny, wygląda jak wiewiórka Małgosia.

Relacje z bohateramiEdit

Agatka - jest prawdobodobnie jej przyjaciółką, na co wskazuje stałe towarzyszenie jej oraz kwestia "ale i tak cię kocham" po obeldze, kojarząca się z typowym przyjacielskim przekomarzaniem. Małgosia pojawia się na końcu pierwszego odcinka, aby pomóc Agatce odnaleźć grzybowe światło. W drugim Poradniku przebywa w pobliżu dziewczynki przez cały czas. W Grzybowych Melodiach pojawia się sporadycznie, nie odgrywa w nich większej roli. Ciekawym faktem jest to, że gdy Agatka nazywa ją dałnem (wiewiórka odpowiada jej tym samym), Małgosia mówi jej, że i tak ją kocha. Niektóre polskie dzieci nazywają tak swoich przyjaciół.

Mama Agatki - pod koniec drugiego odcinka Poradnika Małgosia pojawia się na ekranie jako wielka wiewiórka, która woła do płaczącej Mamy Agatki ,,Nie złapiesz mnie!"[1].

Inne postacie nie miały żadnych relacji z wiewiórką.

Przypisy Edit

  1. http://youtu.be/v0g5QbWTkLo?t=5m57s